Pages

Tuesday, August 10, 2010





pkol 12.25a.m........ wuarghhhhhh........ aihhhhh mengantuknyer aku....  awat la aku stay up kat studio ari ni... dh sah2 aku tak dpt tidoq dgn selesanyer.... tu pon kalo dpt tidoq.... hmmmm... demi klas presentation punya pasai la....   


dok lawan cungap mencungap mengantuk menguap ni tetiba aku teringat kat kat sumer all bff aku..... dan tuk pgatahuan semua dh kawen k... DAH KAWEN....   alahai omak.... cek sorang yo ni yg dok menyolo lg ni....   ibu yati pon dh dpt anak... hmmmm.....


mmg dorg sumer dh kawen, tapi sorg pon majlis aku tak sempat nk layan.... sian kawan2 aku.... maap no adi, ani, tunku, rina...... huhuhu ako pon sedey gak ni tak dapat g majlis korg2 sumer.... apa nak dikata aku ni student lagi.... terikat dgn kelas je kejenyer... pulak tu budak studio based ... mmg sah2 dok memerap kat studio je..... dlm byak2 majlis kawan2 aku ni cuma gmbr wedding adi je aku dpt tgok.... tu pon dalam facebook...


walaupon aku dh blik cuti aku still tak dpt jumpa kawan2 aku ni... ye lah masing2 dh ada keluarga sendiri ... mana ada masa nak hangout mcm dolu2.... hmmmm sedey lak aku... skrg ni blik kmpong pon dh tak feel... member dh tak dak nak diajak kuar... tmbh plak pompuan... mmg kejenyer mgabdi diri kok suami n anak2 ler..... setia la tu namanya.... tp korg jgn salah anggap lak k... aku tak salahkn korg... malah aku sntiasa doakan korg sumer bahagia hingga ke akhir hayat.... tp harapnyer jgan dilupa memori dan ikatan persahabatan kita nih..... cause i love u all so much...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...