Pages

Saturday, August 14, 2010

AZAM...?????

haaa tu la dia.... azam la sgt... dolu2 masa wat blog ni azam aku kalo blh nk berblogging tiap2 ari... tanak tgalkan.... kebetulan plak masa tu tgh hangat bcinta... bru nk cintan cintun... kononnya nak wat crita cinta sndiri dlm blog la tu... tup2 aku jd pemalas... org mcm aku ni kalo takat menulis diary dlm buku mmg ar rajin... tp kalo nk wat hari2 dlm blog ni mmg tak rajin sgt la... nak tau punca utama aku mlas nak layan blog ni sgt..:



  • sebab aku stdent stdio based...... (hmmmm ade kaitan ke..?)   nama pon alasan aku, mesti la ada kaitan cek non oiiii.... sbbb komfirm dh aku busy (busy?)sgt nk wat projek.... final student lak tu...

  • kedua, .... sbb malas nk on laptop.... kalu diary buku ... kita cuma perlu korek2 laci nnn buka pages yg tlh ditnda... cari mood then ...tup...tup... aku dh siap maki hamun dlm buku tu... hahahaha.... kalo laptop... sementara nk dia loading windows tu... nak kena klik kt blog... pastu nk kena log in plak... hmmmm alasan....

  • bila dh on laptop ade internet kan..kan.... dr aku on blog aku baek aku msuk you tube ke.... facebook ke... onemanga ke.....manga stream ke.... hehehehe... aku ni mmg peminat komik....

  • sebab keempat dan sebab terakhir adalah... dh mma aku ni pemalas.... bg la berjuta alasan pon..... hahahahaha.....

best tak alasan2 aku tu.... baik aku jd org yg jujur tau.... dr aku nk hipokrot apa yg aku dpt..... korg pon bkn tau sgt aku ni nipu ke dak....

anyway..conclusion aku kt sini adalah.... kalo aku rajin berblog... ade la isi tuk dibaca... tp kalo tak de... takde la..... hahaha.... 

hmmmm... arini hari yg ke-5 posa tuk tahun ni.... and first time juga la aku tak terbangun sahur pagi td.... perut aku ni pantang tau kalo tak bsahur.... nanti ade la yg nk start pedih2 msuk dek angin.... takpe tak pe kita tgk lu mcmana aku hadapi ari ni.... sbenarnya bukan teruk sgt pon nk pose ni.... senang je....  

ok la... aku nk smbg wat design ni... hmmmm dh le smlm file map aku semua corrupt...!!!!! ayark!!! ujian bolan pose...... sabar je la....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...